måndag 30 april 2007

BÄSTA HELGEN

Ååh åh dumma dumma mig, jag gjorde ju helt fel, skit också. den här bloggen ska ju handla om det bästa livet! ber om ursäkt för föregående inlägg.

ja, ja hur som helst, mitt i det bästa livet finns det mycket att skriva. en fredagstågfylla (så glad över att öht kunna ta sig söderöver) och kalas hos daniel, lördag med häng i fållan och singstar-partaj i kristianstad, söndag som knappt kändes som en söndag för den var så fantastisk. jag, anne och andreas åt pez och pizza, tävlade i vem som kunde ha listerine längst i munnen, tittade på andreas foton, spottade lite på varann och sjöng ballader för fulla muggar. och så var vi ju såklart och mötte älskade fia med sally på malmö station. och anne hällde kaffe i min väska. vi åkte till lund också och mötte julia och hängde hos elin och jag jobbade litegranna och tittade på film och nu är det valborg! jag ska gå och väcka alla snart och så ska vi äta frulle i fållan och dricka öl och greja och fortsätta prata om listerine, smålle, borgarna, våra mindre bekanta bekanta, mitt jobb, sxk, sexualitet, sommaren och sverigedemokraterna.

imorgon är det FÖRSTA MAJ!

3 kommentarer:

Lisa sa...

ps. jag gillar er så himla mycket

Anonym sa...

älskar älskar älskar er

fian sa...

jag tycker absolut man måste kunna ta upp sånt man tycker är viktigt i bästa livet-bloggen, även om det inte bara handlar om bara skojiga och festliga saker. eller?

sedan måste jag ju tala om att jag aldrig aldrig blivit så överraskad, rörd och glad över ett möte på en station som jag blev på malmö centralstation i söndags. det var en hel fröjd att se er där, lisa, andreas och anne. (att bella oxå var där gjorde ju verkligen det hela ännu mera fantastiskt även om bellan var väntad.)