måndag 7 maj 2007

jisses


ibland undrar jag vad i fan jag ger mig in på, men samtidigt kontrar jag med en überpepp tillbaka. Jag känner en magkänsla som inte känns bra, det är inte bra. jag satt hela dagen i stadsparken igår och brände min hudtyp 1, så snart är jag vit igen. Jag har tjatat på Per och bett honom ställa obekväma frågor som kan dyka upp på idag. Det har gått bra, helst när man kandiderar själv... i stadsparken. Men sen glömmer jag, gosh, jag är en slowlearner och jag kan inte hitta det svenska ordet för det. förlåt. Jag börjar bli som Charlotte Perelli och säga "catchigt" i varje mening. (JA jag erkänner, jag tittar på inför eurovision!) Men det ska bli spännande på mötet och även om jag inte vinner så ska jag banne mig sätta valet på mitt CV, det kommer bli great mina vänner. Folk kommer vilja anställa mig alltid, alltid!

8 kommentarer:

Anonym sa...

lätt de kommer. Hoppas det går bra idag hur det än går. Du vet, djup tanke som fan.

Magda. sa...

deeeep

Anonym sa...

det värsta som kan hända är ju att du får jobba, i vilket fall =)

Lisa sa...

gosh, är det min snygga häck man anar på bilden föresten? whhhooo!

fian sa...

åh kära magda. nu är mötet igång. hoppas även mina tankar når dig på något sätt genom bloggen och till ditt medvetande.

puss omtänksamma fina smarta härliga snygga du!

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Elin sa...

Åh finaste! Grattis igen!

Magda. sa...

alla era fina tankar var i min åtanke! fina fina fina människor