torsdag 10 maj 2007

Regina och simson

Jag lyssnar på samson med regina hela dagarna på repeat. Ibland byter jag lite och lyssnar på något annat och sen på samson igen. Det finns låtar man vill hoppa in och bo i. Höja ljudet tills det bara finns musiken. Ibland lyssnar jag på irreplacable med beyonce också. Men det är ju inte samma sak.

You are my sweetest downfall... Jag kanske ska läsa bibeln så jag lär mig lite mer om simson. Jag har hört att det ska vara en spännande bok den där bibel. I alla fall vissa delar. Kanske ska ge den ett försök.
Nu beoynce igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu blev jag lite lissen av att jag glömt mina hörlurar hemma.

sarathyra sa...

anne-du ska lyssna på dom låtarna jag skickade till dig. Robyn-with every heartbeat är en riktig pärla. den brukar ja lyssna på på repeat! ja ska flytta till Lund! tjoho! puss