tisdag 24 juli 2007

Min mobilkamera

Jag verkar ju hinna visst då. innan jag ska gå på bildspel på arbetsförmedlingen. Här är bilderna, skulle va Peggy men belv en del annat också


The A-Team är i Malmö.


Rätt färja till G8.


Daniel gillar sin röda fana.


Anne & Ina övar på utställning.


Lisa kör sportbil.


Lisa poserar vid sportbil.


PEGGY on the move, weeeeeeeeeee


Smötjurarna springer.


Jag tänker visa vad som händer med min frisyr om den utsätts för vind.


Jag tror fia tänker att det inte skulle hända om jag använde produkter.



Puh, skönt det fixa sig. Det kan även komma mera. Kanske på en ny 'publicera direkt från mobilen' mobilfotoblogg???

Hurra för er alla, Hurra.

4 kommentarer:

JOANNA sa...

hihi! andreas du är den knasigaste av de knasiga! men peggy var himla fin hon!

fian sa...

jag dog nästan av lycka rakt upp och ner när ni kom där på bya-vägen! kära lisa, andreas och peggy. den vackraste syn jag sett.

tack för jättefina boken (har lärt mig massor om socker tex), goda goda middagen, för skålandet och för att ni finns här på jorden.

ser fram emot många många fler fina bilder från semestern andreas!

kärlek

kör försiktigt!!!

Anonym sa...

ÅH vad jag blev glad av de där bilderna. NI ÄR SÅ FINA

Anonym sa...

jag är förmodligen lyckligast lottad för jag var med på nästan alla bilderna, eller bredvid, eller tog bilderna. utom de översta då...