onsdag 29 augusti 2007

en fortsättning

jag tror att andreas inlägg kommer bistå mig mycken hjälp när jag försöker trassla upp min sommar. mycket loggboksaktigt, men tillräckligt för att se ställen, minnas situationer, känna tillfällen. jag är glad för att minnas. riktig jävla sucker för nostalgi. thank you!

nu är som fortsättningen på något bra. det är höst i lund och det är en studentstad och jag ska få en klass, en fadder, 2 introduktionsdagar, skrattar hela vägen till paradiset. även nytt boende med nya sambos i malmö, en parkeringsplats till peggy och en avslutande jobbhelg i stockholm. GOTT OM TID, det finns nu gott om tid mina vänner, till kärlek och våld och inte jättemycket press på mig från något håll bara att fortsätta på den gylldene vägen, ååh det här låter fint eller hur? har träffat finingar hela dagen, det blir smållepremiär och fest hos magda i helgen, jag har avbokat en segling på söndag, åker till ronneby på måndag em förmodligen. nu ska vi äta aubergine anne, och dricka importerad alkohol!

Inga kommentarer: