lördag 1 september 2007

discobedience

igår var jag ute med min klass (!!!). först var jag på middag med faddergruppen på väster och sen var vi på krischansta nation. jag visade mitt antagningsbesked i dörren, kände mig väldigt novischig. krischan var flådig och flashig från toaletterna till baren och musiken var skitkass och försämrades av att en kille mässade "ladies, sexy ladies, get a drink ladies, aha sexy ladies" i princip oavbrutet i micken. mitt ngt knäckta smållesjälvförtroende (deras uteservering) repades ganska snabbt när jag insåg att varken trevliga kursare eller sprit kunde rädda kvällen/krischansta. nu är det äntligen lördag och jag har flyttat till nobelvägen och ikväll är det smållepremiär!! magda, per och jossan har förfest, jag har många liter sprit och jag tror musiken kommer vara grym. minst en stycken av mina nya kursare kommer, tove, hon verkar skitcool. åh, äppelsprit och dacketvåan, andreas är här, mat i magen och många återvändare bäddar för en lysande discobediencekväll. jag är sen, på med dansskorna, tjarå!

1 kommentar:

JOANNA sa...

ja, en fin kväll var det! fast min fick ett drastiskt slut när jag började dricka white russian utan allt men med sprit. jag trillade på cykeln hem men glad var jag allt! kärlek, massa kärlek!