onsdag 31 oktober 2007

Det bästa filmlivet

Får du uppleva om du ser dagens 5 bästa lista

1 Harvey
2 12 Angry Men

Sen kom jag inte på någon som med säkerhet skulle platsa på listan. Och listor är som blandband, inget man gör i handvändning.

Film jag vill se är, förutom ovan nämnda vid perfekta tillfällen, ta mig tusan jag vet inte det heller. Vad jag vet är att jag gillar se film och att Fame så klart borde va med på alla toplitor för den ger nostalgi och det får en att känna och det är vad det går ut på just idag.

Andra med omnämnande är. De Hänsynslösa, Falling Down & The way we were. Det finns för många.

5 kommentarer:

Anonym sa...

eftersom du har pratat så mycket om the way we were så tycker jag att vi ska skrapa ihop ett gäng och se den snarast! så man får lite koll liksom

Anonym sa...

jag bangar aldrig lite film. har inte heller sett the way we were, så det hade varit trevligt.

Anonym sa...

och på tal om pronomen så skulle jag gärna vilja se "me, you and everyone we know" snart igen

Anonym sa...

jag har numera en dvd-spelare

Anonym sa...

när är det vi ska kolla på film då? IKVÄLL?