fredag 26 oktober 2007

nyfikenhet i gbg

oh la la, jag är i gbg! Jag har tagit semester från expen och sitter just i denna stund i linnéstaden hos Hanna. Vi har det bra. både sushi och godis har förtärts.
Satt och läste gamla inlägg och dess kommentarer och såg under ett inlägg något i stil med "kommentaren togs bort av inläggaren". Ja jag vet inte alls hur det formulerades men skit samma. Jag kände hur min nyfikenhet succesivt började växa i min kropp och nu är det på topp. Eller nej, nu tror jag att nyfiken i och för sig börjar avta men jag kände det där suget att få reda på vem som ångrade sig och vad personen i fråga skrev som sen ledde till ett ångrande.
Men jag har det bra i gbg, saknar dock människor som verkligen borde vara här! Det är skönt att inte sitta vid en bajsdator och undra om det verkligen kan gå saktare. Det är skönt at slippa ringa KK och be om hjälp. Det är skönt att slippa prata om KK och försöka förklara hur läget egentligen ligger till. Men eskapismen vara bara i två dagar till sen är jag back on track igen. Men jag gillar det, konstigt nog.

1 kommentar:

Lisa sa...

se till att ha det fantastiskt sweet