måndag 15 oktober 2007

skördefest

vi har så sjukt mycket mat hemma. nyhittat och nylevererat och i högar. har ägnat kvällen åt storkok av tomatsås och jag och nanny har pratat om facebook, stjärnan har liksom inte falnat ännu. jag ville mest säga att om det är någon som är på dåligt humör eller så i veckan så kan man komma hem till mig och titta på maten, och äta också såklart, men jag tycker man blir glad av att bara titta! hade jag haft en kamera nu så skulle jag förstås lagt upp en bild på det klassiska oljestillebensgrönsaksfatet som står på vårt köksbord. glänsande auberginer och sånt.

den här veckan ska jag börja läsa pedagogik, på onsdag ska jag och fridis dricka öl och SEN, sen är det helg igen och då är det FIA&EMMATAJM!

2 kommentarer:

fia sa...

jag skulle så gärna velat komma på skördefest till nobelvägen! men anar att den nog är slut till helgen. attans. men annars så kan jag nästan inte bärga mig till helgen. åh så himla roligt att åka ner till er!!

lisa, var är din kamera?

lots of love

Anonym sa...

min kamera gick sönder i typ januari, sen dess har jag knappt ett foto! mycket sorgligt på det hela taget, när jag försöker minnas sommaren så minns jag mest förra som blev så mycket mer väldokumenterad. förutom peggytouren då som blev välfotad med andreas kamera. förra sommaren var ju iofs fantastisk fin.

för övrigt ska vi nog se till att ha kvar lite mat till när du kommer!