måndag 11 februari 2008

budgetveckan - slutnotan

jag har försökt logga in sedan två timmar tillbaka. så jävla segt. varken jag, datorn eller internätet mår särskilt bra. tur man har joanna, böcker och snacks.

jag skulle ju rapportera klart om budgetveckan. projektet gick dessvärre inte så bra. jag har en tendens (enligt t.ex. min far) att vara envis vid fel tillfällen. det här kunde ha varit ett rätt tillfälle, alltså gav jag upp efter vegegårdenkalaset ungefär. fast fredagen ändå, blev inte så jättedyr. film och mat hos andreas. handlade för 104 kronor.

lördagen var träning, promenix, häng på på besök med tove + hennes bror (en latte 23 kr) och sen på kvällen drack jag, tove och laxen massa vin och lite glögg innan jag och moa gick till jeriko och moa betalade inträdet (2 * 100 kr) och jag köpte oss varsin öl (2 * 50 kr) så jag är skyldig moa 50 spänn. och eh, andreas betalade nog visst min haloumifalafel senare...

OCH på söndagen så betalade anne min kallesmacka... och på hundkalaset i botaniska fanns det kaffe och godis.

det här lilla experimentet har alltså visat att jag har generösa vänner samt att mat + dryck är lätt att lägga pengar på.

slutnotan då:
dag 5:
frallor: 12 kr
mat: 104 kr
totalt: 116 kr

dag 6:
latte: 23 kr
klubba: 150 kr
totalt: 183 kr

dag 7: 0 kr

totalt hela veckan: 601, 50 kr

Inga kommentarer: