torsdag 24 april 2008

Uppdatering

Har inte rikigt varit på den bästa sidan av livet på det senaste, men nu hoppas jag att det vänt. Våren är här och solen skiner. Jag förvärvsarbetar alldeles för mycket och måste sluta med det. Jag har varit på studieresa med jobbet till Linköping och fick gå till Chokladboden och köpa choklad för 132 SEK och fick även besöka ett polkagriseri på hemvägen. Jag tycker faktiskt riktigt mycket om mina arbetskamrater och idag var jobbet rätt roligt och Gunilla lagade sjukt god nässelsoppa. Grisarna har fått tillökning och nu härbärgerar även kaninen Knyttet i klädkammaren. Nu ska vi dricka kvällskaffe och äta 2:a sorterings kexchoklad.
Önskar er en särdeles vacker kväll.
Love

2 kommentarer:

Anonym sa...

vem tröstar knyttet?

fian sa...

det gör ju vi! jag kommer faktiskt inte ihåg om den där berättelsen slutade lika lyckligt?