onsdag 1 oktober 2008

1a oktober

Idag har jag jobbat på buss tidigt tidigt. Bussen avgick kl 7.21 från brunnshög c och det är inte nära där jag bor inte. Jag har även spenderat fyrtio minuter hos en studievägledare och jag gillade det. Jag kände mig positiv när jag gick därifrån och det skulle jag säga är ett positivt betyg.

Till saken; Middag imorgon innan teatern? Var? Vilka? Hur?
Jag föreslår något inte så dyrt för jag har ingen fast och stadig inkomst. Kanske hemma hos någon som bor i malmö? Vad sägs?

9 kommentarer:

Lisa sa...

jag hoppas på pizza ngnstans vid drottningtorget alternativt mat hos andreas. tiden jag föreslår är kl 17.30 eller 18.00. och sen föreslår jag också att alla som blir lite sugna på att dricka öl gör dte efter teatern. japp.

Anonym sa...

det är jag nästan alltid. speciellt när jag inte ska gå upp tidigt dagen efter

Anonym sa...

jag tycker också hemma hos andreas. Jag vill hellre lägga pengar på annat än pizza. japp

Anonym sa...

jag tycker också hemma hos andreas. Jag vill hellre lägga pengar på annat än pizza. japp

Anonym sa...

jag tycker hos andreas om andreas själv tycker att det är ok. och tove bara för att man skriver två inlägg är det inte som att ens röst räknas två gånger!!

Anonym sa...

det var inte meningen. Det var datorns fel. Trodde det var demokrati i det här landet.

Anonym sa...

vi kan vara hos mig. Jag handlar och lagar till något gott (förhoppningsvis) om alla chippar in lite. Min lista är andreas joanna mia lisa anne tove och moa. kom mellan 17:30 - 18:00. 18 serveras maten.

Magda. sa...

om ändå jag hade råd och tid att följa med! hoppas ni får det fantastiskt.

Anonym sa...

måns ville följa med också! men jag vet inte om han vill äta, kanske inte, får se när han hör av sig.