lördag 11 oktober 2008

Lördag med laserdome

Jag är så nöjd med den här lördagen.

Såhär: Jag fick sovmorgon och var pigg när jag vaknade. Plockade och fixade lite, satt på radion i köket och fick höra att Jörg Haider dött. Dagens första stora glädje, det kändes som om världen liksom var på vår sida. Sen Laserdome och häng med fina människor. Vi var olika bra på att skjuta och träffa andra men alla blev svettiga och stora delar av röda laget gick hem till mig för att äta. Jag försökte baka kakor men lyckades inte.

Enigheten kring på vad man ska lägga pengar har varit stor i eftersnacket: mer leka än supa. From now on och oftare. Paintball, sumobrottning, gokart och allmän vardagsedge (SENSATION WHITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!11). Dessutom dags att planera in eventuella äventyrsresor. Mia och jag är ju sjukt bestämda vad gäller KEB 09.

Nu lyssnar jag på gammal musik och önskar Fia var närmre. Jag ska duscha och sen hänga lite hos Alaya med Josse, Måns, Laxen och om jag har riktig tur kanske även Pelle.

Hej svejs,
jag gillar er!

Inga kommentarer: