torsdag 16 oktober 2008

VIP guldkort vårdkonsument

Idag fick jag mitt frikort för Region Skåne! Jag känner mig så utvald. Nu jäklar ska här konsumeras vård alltså. Jag tänkte börja med att festa till det hos ngn sjukgymnast som kan sätta lite nålar i min rygg. Sen passa på hos gynekologen och endokrinologen, kanske någon hudläkare som kan se över mina födelsemärken. Såklart klämma in så mycket psykvård som möjligt. Man vet ju inte vart det leder sen men har jag tur så blir jag sjuk och vårdad, om jag ska bli sjuk, innan den 19:e maj 2009. Man får ju passa på.

1 kommentar:

happy sally sa...

åh grattis! härligt! kan även varmt rekommendera högkostnadsskyddet på apoteket, när man kommit upp sig lite har man gratis medicin också. fantastiskt. jag jobbade till mig det på personbästa tid i år. Två månader tog det, men nu har jag gratis medicin så det står härliga till! hett tips.