torsdag 20 november 2008

Spattelispatt BEST OF TORSDAG

Ska man samla sig eller får man fortsätta vara helt spattig?
Jag har en komihågtriangel på handen så det inte bara ska bära iväg - LÅT BLI! står det och det behövs för att jag inte ska hoppahoppastudsa utan göra lite nytta. Finns så mycket fint, finfina grejer som händer! Just idag har jag glädjts åt bl.a.:
  • Det är så himla roligt att läsa sociologi
  • Jag var duktig och fixade biffen på pedagogiken idag
  • Anne fick 2.0 på högskoleprovet
  • Fia finns där uppe i småland
  • När jag åker till stockholm nästa gång ska jag få vara stationerad vid en CHOKLADFONTÄN - fattar ni vad fantastiskt?
  • Jag pysslar med något så himla fint och roligt hemma, som jag hoppas alla kan vara med på
  • Överraskningar till mina fina sambos
  • Fira Martins examen och födelsedag med öl på zarathustra ikväll kl 21.30 - kom!
  • Glöggens tid är här!
Vad har ni för några guldkorn i er torsdag? Tell me!
Nu ska jag åka till Malmö och fika med fina Frida, jippie!

Inga kommentarer: