måndag 9 februari 2009

Fredag kl 17 = öl

Så står det i både min och magdas msn not nu. Det gör det för vi tänkte ta en after work/shool/noting öl då. Eller två, eller fler. Vi tänkte ochså "the more the merrier" så varför kommer inte just DU också. jag menar öl är både kul och gott (eller cider, eller nått annat).
denna ölhändelse är härmed utlyst i tid och allt, platsen blir efter behag eller tillgänglighet. Ha det och ses senast på fredag.

Just det nu när jag ändå tänker på det. krockar moas och tove och hannes festligheter på något vis??? vored hemskt för jag vill så himmla gärna gå på bägge för jag tror det blir skoj

10 kommentarer:

Anonym sa...

Enligt facebook är tove o hannes fest nästa vecka igen - den 20:e.

Jag vill gärna komma på öl! Räkna med mig, bra ide! puss!

Anonym sa...

och moas fest är den 21:a tror jag, på lördagen alltså?

ett annat förslag den här helgen är att åka till fia och dricka vin i hennes nya lägenhet. lördag?

Anonym sa...

och moas va på lördagen så man kan gå på bägge . hurra hurra hurra

Anonym sa...

ja vi åker till fia på lördag, på alla hjärtans dag. om hon vill ha oss vill säga.

Anonym sa...

ps. jag har hyggt mig i fingret så jag gick sönder. jag skulle skära en macka, nu får jag ingen macka. ring o kolla så jag lever innan fredag ok. i might just die of svält eller blodbrist

Anonym sa...

ojoj, det är så mycket roligheter så man blir alldeles matt. Vår fest är nästa helg precis som mia och facebook säger. Alla kommer hoppas jag! Vi får se om jag kommer till ölen, det låter onekligen lockande. PUSS

Anonym sa...

Har hört mycket tillförlitliga små fåglar som viskat i mitt öra att Fia vill ha er hos sig allra senast på Alla hjärtans dag.

Anonym sa...

hmm, känner jag inte ordmärkare och rättstavare?

Magda. sa...

jag tittade på lite förslag på nätet precis.

buddha lounge erbjöd after work till 19 med 2 öl ( eller vin eller nått) plus mezebuffé för en hundring samt 10 % rabatt på cocktailmenyn.

röda kran, flasköl med libanesiskt tilltugg för typ 30.

sen kom jag inte längre, vet inte heller vad det är för ställen. Har inte så bra koll på malmö verkar det som.

Anonym sa...

äh fy fan vad fint!