måndag 1 juni 2009

Socken

(Puh. Äntligen lyckas jag logga in. Måste nog börja göra det här lite oftare så det inte tar en halvtimme varje gång.)

Länge sedan jag hörde av och såg många av er, fast jag tänker på er varje dag. Jag har väl lixom gått och tryckt på nyheten jag nu tänkte förmedla kan man säga. Ja... Det är nu så här kära ni att jag är gravid och omkring 13 augusti blir Daniel och jag föräldrar. Vi är mycket glada och förväntansfulla. Än så länge kallar vi magen för "Socken" för att det känns ju såklart mer nära på något sätt med ett namn. Det känns emellanåt helt galet att det faktiskt växer en person i mig och jag tänker såklart mycket på hur det ska gå, både när det gäller tiden som är kvar innan 13 augusti och mest på tiden som kommer förstås. Allt ansvar och den till stor del tokiga värld som vi valt att sätta barn till, men en värld som ändå är rätt fin oxå. Jag ser mycket fram emot att framåt sensommaren presentera er för varandra, Socken och ni alla fina kloka människor som jag lärt mig så mycket av.
Här är första bilden på Socken:




12 kommentarer:

Mia sa...

Åh Fia! Sicken fin liten sock! Jag är så rörd så jag vet inte vad jag ska säga...

Mia sa...

Det är så coolt. Som om det inte vore coolt nog att det är en bild från inifrån din mage. Det är som en liten... vad ska man kalla det... en liten gris i ordets finaste bemärkelse... där.

Andreas sa...

Bara härlighet till er. Och världen får vi helt enkelt se till att den blir lika fantastisk som både ni och socken förtjänar. dvs helt otroligtsuperbrafenomenal.

erica sa...

Fantastiskt var ordet. Fantastiskt!

Anonym sa...

Grattis Fia! Lycka och välgång tillönskas.
/kalle bäck

Lisa sa...

Jag är mycket lycklig med dig Fina Fian. Tusen kramar

Magda. sa...

åh vad kul! en liten sock.

Elin sa...

Åh älskade finaste fian! Så glad jag blir. Hoppas ni mår fint allihopa. Puss puss!

happy sally sa...

nähä! åh vad roligt! grattis grattis grattis! tänk vilken fin och bra familj ni blir och är! lyckoönskningar från söderort till sthlm, KRAM! emma

happy sally sa...

ps. verkligen breaking news. känner att jag borde vara inne på den här bloggen minst två gånger om dagen för att inte missa något.

fian sa...

Tack söta ni för era fina ord och gratulationer. Värmer verkligen. Puss

anne sa...

wow wow wow.
barn ar kanske det coolaste som gar att skapa. jag hoppas att vi far ses i sommar...
pussar fran indien