tisdag 21 juli 2009

Bra dag

Idag fick jag ett vykort från Ronneby Brunn. Avsändare var Nilso, Emma och Josse och Linda och Johan hälsade oxå. Åh vad glad jag blev och vykortet gjorde verkligen min dag! Minsann är det tisdag idag oxå!

Förresten har jag med hjälp av en finfin sambo tagit tag i sommaren och semestern lite mer. Så nu känns det lite mer som sommar på riktigt. Har badat lite, varit på utflykt lite. plockat blåbär och bakat paj och läst en massa. Nästa vecka tänkte jag eventuellt åka på tågutflykt till Malmö och Lund. Är det nån hemma på onsdag eller kanske torsdag? Kanske en glass eller lunch eller middag på restaurang?

Forsatt fantastisk tisdag önskas!

9 kommentarer:

fian sa...

Skulle någon vilja umgås, så måste vi ju inte äta hela tiden förstås... Upptäckte att mina aktivitetsförslag endast innebar ätliga sådana.

Andreas sa...

Utan att kolla med någon annan malmö-bo är jag ganska säker på att det är fler som är med mig när jag säger HURRA! och att det finns de som vill umgås här.

Sen vill jag också säga att det finns helt klart sämmre saker att göra än att äta olika saker, själv gillar jag t ex glass.

Elin sa...

Åh fian så härligt! Jag är väldigt hemma. Jobbar på dagarna men slutar halv fyra. Skulle nog kunna tänka mig alla nämnda förslag, men annat också förstås. Spelar ju inte så stor roll, är ju själva umgåsandet som är det viktiga.

Mia sa...

Uhu, jag är i Ronneby. Typiskt!

lisa sa...

vad fint att du kommer. du borde varit här denna helgen också, när det är möllevångsfestival och allt. nilso, t.ex. är här. kram kära du

MIA sa...

Jag har ångrat mig, jag kommer! Jag är ledig onsdag och torsdag, hade tänkt stanna i Ronneby för att inte flänga så mycket fram och tillbaka men va katten... vi hörs, ok. Jag tycker det är helt ok med ätliga aktiviteter!

fia sa...

Åh jag vill så väldigt gärna träffa er... Tyvärr är det så att Sally Nilsson inte är direkt på topp och jag vill inte åka ifrån henne om hon inte piggnar till. Hoppas hoppas att metadon och vila räcker för att hon ska bli bättre. Så dessvärre kan jag inte ge några klara besked om/när jag kommer. Kommer jag iväg blir det nog över torsdag dag bara. Fast man hinner ju med att äta och umgås en del på en dag ju. Massa pussar och hoppas ni haft en fin helg på Möllanfesten eller någon annanstans

Elin sa...

Oj, Sally på metadon låter läskigt. Stackard lilla voffsen! Hoppas hon blir bättre snart. Och hoppas du kan komma hit så man får träffa dig!

Mia sa...

Åh lilla Sally Nilsson, krya på sig.