måndag 24 augusti 2009

Mot Frankrike

Jag tänkte säga hejdå. Jag har tvättat, packat, städat ur rummet. Andreas, Pelle, Moa och Anne har lagat middag och Lina har köpt vin. Så jag blev klar och gick till dukat bord och maten var väldigt god och vinet var underbart. Om man dricker en del vin så har man ingen resfeber. Jag kommer vara i Aix på onsdag morgon. Kanske kan man vara full fram tills man blir bakfull och aldrig behöva vara uttråkad på tåget. Det tar kortare tid att åka till Marseille än till Abisko. Nu åker jag! KÄRLEK


(Synd man missar basketen imorgon kväll)

4 kommentarer:

Tove sa...

ta hand om dig! Fånga alla äventyr.

(jag kommer sakna dig men det behöver jag ju inte säga för det vet du)

Bon voyage!

Fia sa...

Hej då käraste! Vi ska höras av massor hoppas jag. Ses snart igen!
Puss puss puss

sarathyra sa...

puss lisa

sarathyra sa...

och till er andra också

puss alltså