torsdag 29 oktober 2009

typiskt klantigt!

Alltså jag och Anne måste vara bland de klantigaste någonsin alltså. Igår bokade vi flygbiljett till Lisa över jul - ditresa 22:e, hemresa 29:e. Jättebra, tills, jag skrev ut biljetten på skolan och insåg att vi skulle åka en tisdag och åka hem en fredag, det var ju inte rätt, så jag kolla på datumet. Då har vi bokat hemresan den 29 januari! Nog för att det är trevligt att hälsa på Lisa men en dryg månad kanske blir lite länge. Resan var såklart inte ombokningsbar, det var bara att boka en ny resa. Eftersom det var billigare att åka t.o.r än enkel resa (märkligt nog mycket billigare!) bokade vi även en resa köpenhamn-marseille den 25 jan. Så nu har vi helt plötsligt två resor till Marseille, en den 22-29 dec och en den 25-29 jan. Endera får det bli Marseille två gånger eller får vi i vart fall åka till Prag, för där ska vi mellanlanda. Anne kan i vartfall ursäktas med att hon hade druckit öl när beställningen gjordes, jag har inget att säga till mitt försvar...

3 kommentarer:

Magda. sa...

Hahaha. ni är ju allt för fina ni!

lisa sa...

jag tycker att dte är underbart. mycket lycklig är jag.

Julia sa...

Hahaha ja det var ju ganska roligt! Hoppas ni får en mysig jul dær nere då. Hade varit mysigt att få hem systern... men det kanske kan gå till næsta jul.