onsdag 11 november 2009

Aus dem orkan


Det är inte effektivare på orkanen. Leo och Magda gillar att prata, och det gör ju jag med. Tyskland blev snabbt ett populärt ämne. Annars finns det små skillnader på de bägge bibliotek. Orkanen är ännu ljusare, ialla fall om man sitter mot vattnet. Magda finns på orkanen, med klasskompis. Ljudnivån är ungefär samma, men jag saknar orginalen eller stammisarna. Känns inte som de finns på samma sätt här, eller inte lika roliga i alla fall. Det är betydligt längre till orkanen och pumpen vid lillkrysset fungerade inte. Man kan rammla på cyklen när man kört förbi stationen och måste svänga hastigt för att undvika en trappa. Jag gjorde inte det men rädd det blev jag. Livskvalitet är viktigt därför är detta bra också.

Annat bra är öl på tisdagar eller vad som helst som är kul just på tisdagar.

2 kommentarer:

Magda. sa...

jag har så stor kaffemugg att mitt ansikte blev helt jättelitet!

lisa sa...

mags, du skulle liksom kunna rymmas i koppen. det är coolt. ni ser inte min lillebror någonstans därmkring förressten? XO