onsdag 25 november 2009

Horporten

Igår när jag kom hem fann jag följande på insidan av ytterporten. Budskapet går fram, jag är numera ganska försiktig när jag slänger igen dörren. Jag måste dock säga att jag förbluffad över otrevligheten, är det nödvändigt med dessa svordomar?

Vi är fyra stycken i mitt hus på Rue des Cordeliers. Grannen på samma våningsplan hör jag ibland, t.ex. just nu när han tittar på fotboll och skriker "allez!" emmellanåt, ser desto mer sällan. De under mig vet jag ytterst lite om. Längst ner en ung tjej med en aning gothig stil och sedan en ung kille, typ student som jag bara sett kanske en gång. Jag misstänker någon av dem för att ha ett väldigt utsvävande och högljutt sexliv. Och för att ha skrivit ovanstående lapp.

4 kommentarer:

Andreas sa...

men det borde väl inte vara samma som har det utsvävande sexlivet som skrivit lappen heller?

Andreas sa...

Men det bordeväl inte vara samma som har det utsvävande sexlivet och som har skrivit lappen heller??

Andreas sa...

Så går detom man försöker skriva samma sak två gånger.

lisa sa...

vad menar du? för att de ligger på minus redan?