tisdag 23 januari 2007

I will allways be your soldier

Jag blev väldigt glad när jag fick invitationen från Lisa och det var fint att läsa era betraktelser käraste Lisa och Anne, nu ser jag fram emot fler betraktare med nya (och kanske gamla) betraktelser över det bästa livet. Här tror jag alla betraktelser kommer att kännas nära oavsett geografiska avstånd.

Det river och sliter i mig lite nu. Tankarna på att snart inte vara i Lund längre gör att jag ser på vardagen annorlunda. Tänker lixom på att jag går på Råbygatan, medveten om att jag går in på Konsum på ett helt annat sätt än när det bara är det naturligaste i världen eftersom det alltid har varit så och alltid kommer att vara så... 6 år. I det vackra vackra Lund, på Smålands Nation där fann jag de underbaraste människor man kan tänka sig. Åh... jag önskar så att ni alla och en var på något sätt förstår hur mycket ni betyder för mig. Att under så många år möta så mycket klokhet, omtanke och kärlek är det bästa och vackraste som hänt mig. Nu flyttar jag snart. Men alltid ska jag vara vid er sida eller som Marit skulle sagt; " I will allways be your soldier".

1 kommentar:

Anonym sa...

love love love love you