måndag 12 februari 2007


Jag ska skaffa snyggaste stilen. Snyggare än den jag har nu alltså. Fast det är rätt lätt gjort eftersom jag inte har någon utmärkande stil. Den kulturella stilen ska det vara, det vill säga svart polo med mera. Eller nörd stuket. Fransk nörd är hett. Då kan jag ha min molekylbyggsats som passande accessoar. Åh så härligt. Sen så ska jag klippa mig som mia farrow på bilden. Men just nu har jag en förkylning på gång och dricker vitlök i juice för att kurera mig. Jag undrar om det är en myt att vitlök är bra för förkylning eller om det verkligen stämmer. Fast annars kör jag på placeboeffekten.

6 kommentarer:

Elin sa...

vitlök is the best! kombinera det med chili så blir du frisk i ett kick!

Anonym sa...

fy fan vad pissigt att dricka vitlök och chili. mitt tips är friggs grönsaks-fruktjuice som finns i roliga konstiga smaker.

Magda. sa...

Jag har hört att det är bra att snusa viklöksklyftor. eller hört o hört att det är bra, men jag vet en och annan mormor/farmor som gjorde det på sin tid.

Lisa sa...

alltså, när går gärnsen för när vitlök börjar lukta illa? är det först när den är äten dagen innan?

Magda. sa...

intressant fråga. jag kan tycka att folk som ätit vitlök snarare luktar gott. fast samtidigt kanske jag är konstig, vem vet.

Anonym sa...

lite kanske