söndag 25 februari 2007

Nissan

aldrig att jag trodde det själv men hör och häpna. jag sitter och förbereder mig inför jobb imorgon. och inte vilket jobb som helst, nej Magdalena ska vara värdinna på ett bil-convention. som tur är så är det ute med att försöka ligga inoljad i bikini på motorhuven, och det tackar jag gudarna för. det är i alla fall ute med det i Sverige, eller så vågar de helt enkelt inte. finns säkert andra ställen där det är ett krav. men det ska bli kul, tror jag. kunde inte tacka nej,för hur ofta får man ett sånt erbjudande? Jag får bra med pengar på enbart två dagar, vi har fått låna bilen vi ska lansera som vi cruisar runt i och jag får kläder och mat. Inte illa. antar att jag får se om det är värt det efter första dagen... intressant om inget annat

1 kommentar:

Anonym sa...

ja du får ju i alla fall köra bil! jag har inte kört bil sen min uppkörning och jag tror att jag kanske glömt bort hur man gör och så kanske nästa gång jag kör blir en fullastad minibuss med jobbet till mässa i jönköping och det känns ju fullkompligt jävla liffafarligt.