måndag 5 mars 2007

Inbjudan

Härmed inbjudes alla jag känner JUST JUST NU att inte känna sig tvugna att umgås med mig de närmsta åren men att KOMMA PÅ MIDSOMMARFEST när vi kanske har förlikat oss med tanken på livet.

Var? I Bökevik, Blekinge skärgård
när? midsommarafton 2037. Vi börjar kl. 12.00 med lunch.

OSA senast 20:e juni 2037 till mig (jag kommer förmodligen ta del av post som skickas till vitaskärsvägen 14, har svårt att tro att det inte är kvar i släktens ägo då. mina syskon är ju ganska framgångsrika)

ta med badkläder, eventuella barn, livspartners, rullatorer, livsuppehållande åtgärder etc.
kommer du att dö innan 2037 så skulle jag uppskatta om du skickar med en liten hälsning med någon som fortfarande lever.

ses där!

ps. alltså nu tar jag inte för givet att jag lever 2037 men det är helt okej om ni krashar det traditionella midsommarfirandet där för det har typ aldrig förändrats. stång, regn, jordgubbar, sill på bryggan, kasta släktingar i vattnet och logdans med lysmaskar i diket utanför. ni kan gå kärleksstigen och försöka komma ihåg hur jag såg ut när ni tyckte om mig som mest. have fun.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill komma. Men vet inte hur länge jag får va med med tanke på hur jag mådde efter lördagens festligheter.