torsdag 22 mars 2007

Nu så

Våren, jag väntar på våren. Det är varmare nu och snart får vi börja grilla i stadsparken. Det behövs inte så mycket. Inga stora projekt. Bara sommarregn som inte kyler, ljusa kvällar och de första blommorna. Imorgon ska jag köpa tulpaner. Det är ju helt galet fantastiskt med blommor. Jag knyter nya kontakter, drack öl med världens bästa moa lax igår. Försöker värna om mina gamla. Fantastiska människor.

Jag ska sluta stressa upp mig själv också. Ta det lugnare. Eller i alla fall försöka. För försöka det måste man. Idag har jag haft ellen, sara och elin här på fika. Framtidsplanen var att skriva coachingböcker fast destruktiva sådana. Typ så skaffar du bästa ölmagen och bästa glassdieten. Framtiden är ljus.

Imorgon kommer ingrid hit. Jag ska visa henne för alla jag känner. Det är bara att droppa förbi. Antingen blir det Louisiana och Sherman eller shopping i malmö/lund.

Love is in the air- can you feel it

3 kommentarer:

fia sa...

åh du är fin du anne! "framtiden är ljus." mer än så behövs inte och idag är jag beredd att hålla med helt och fullt, (trots ännu en blankett från a-kassan). tillsammans går vi den ljusa framtiden till mötes oavsett var i världen vi befinner oss. jag hade oxå gärna velat träffa ingrid, hoppas våra vägar sammanstrålar en eller annan vacker dag. hoppas iaf du får visat det allra bästa för henne. puss!

Anonym sa...

framtiden är sannerligen ljus! strålande, det är så lätt att leva med tillförsikt just nu. allt går så bra! vi är så bra!

JOANNA sa...

kärlek