onsdag 7 mars 2007

Tvånga bör man...

Välkommen mia. Lots of love till dig


Igår såg jag lite på tv och i ett program, tror det var förkväll, hade tittare skickat in saker de tvångar med. Ni vet som att inte gå på A-brunnar osv. En historia fick mig att skratta till, tror det var mest av förvåning för annars gör det mig till en hemsk person. Tvångaren berättade om att när den körde bli och såg en gul bil var den tvungen att slå något. Redan här en lite lustig tvångstanke men det som fick fram mitt fniss var det som följde. 'Ibland slår jag mig själv och ibland slår jag hunden.' Hunden, jag bara hoppas på att det var chocken som fick fram mitt skratt. Tänkte att dörren eller nått varit lämpligt att slå innan jag förstod att det gällde levande saker.

Kommer inte på något kul tvång jag gör men jag gillar att köpa blandgodis i tretal.

Jag måste försöka komma ihåg att köpa tvättmedel idag så tvättidens som ska bokas blir till något bra.
Nu kan jag blogga på biblioteket-->

Var lite full i lördags så ni som träffade mig borde veta att jag gillar er. Me like you

3 kommentarer:

Andreas sa...

varför ser det aldrig ut som i draften på riktigt?

Lisa sa...

ptja, det vet nog bara blogger. men du kan ju redigera i efterhand. jag är mest förvånad över vilken sjukt liten väska du har att plocka ner din dator i.

Lisa sa...

jag har extremt lite tvångstankar. eller; ptja, jag kan ju tolkas som tvångsmässigt ostrukturerad. har verkligen försökt tvinga mig till att i alla fall äta piller en gång om dagen men inte ens det går.