onsdag 7 mars 2007

Klok, klokare och klokast

Jag har idag vaknat sent. Varför är det så skönt att sova? Gått till sol, insåg att det inte var det bästa stället att plugga på. Gick vidare till stadsbiblioteket och hann läsa i en halvtimme innan det var dags för lunch med ellen. Ellen är klok och det gör mig alltid klokare att träffa henne.
Därefter tog jag tillsammans med annika tag i kemitekniken och blev nog en aning klokare på det området med. Dagen avslutades med middag på smålands tillsammans med joanna och jonas och det var väldigt trevligt. Malin har också lyckat övertyga mig om att det faktiskt inte brukar löna sig att plugga dagen innan tentor. Den regeln förljer jag ju alltid vad gäller mattetentor och just nu känner jag mig väldigt lockad av att tillämpade på alla tentor. Om jag gör det kan jag ju faktiskt gå på alla föredrag och demonstrationer. Det är så mycket mer värt.
Ni är fina.

Inga kommentarer: