söndag 1 april 2007

mitt liv i siffror, fallande

964 mail har jag fått till min jobbmail sen jag började den 8:e januari. inte ett enda junkmail utan bara jobb, av olika art.

17
år var det mellan den första och den andra gången jag besökte tekniska museet här i stockholm och det var sig likt, lika skoj.

5
broccolibuketter har vi i kylskåpet att laga middag på. makaronilåda!

3
veckors betald semester ska jag ha i juli.

2
bästa vänner kommer på besök den närmsta tiden.

1
gång har jag hoppat på fel buss och det var i fredags när jag skulle till kungens hurva men hamnade i södertälje. hoppsan.

tack och lov att ingen försökt sig på ngt första aprilskämt idag. fylld av hat som man är hade det inte slutat bra. för övrigt måste vi ha planeringsmöte för van-touren snart. midsommar? hos dig fia?

Inga kommentarer: