torsdag 19 april 2007

Samlar vuxenpoäng

Flitig dag idag. Jag har; frostat av min kyl och frys, joggat, studerat flitigt och ja det var det. Snart ska jag gå och lägga mig och klappa mig på magen förnöjsamt och sedan somna skönt och drömma fina drömmar. Inatt var jag i nordnorge, vi får se vart det bär av ikväll.

Jag har hunnit åka skidor på längden i dalarna och spenderat i stockholm sedan sist jag skrev. Vi åkte skidor på grövelsjön den ena dagen. Till det störtade tyska planet från andra världskriget och tillbaka. Här är mamma och helen vid det berömda planet.



Imorgon malmö och fest. Helvit respektive helröd klädsel med matchande siden scarf är andreas och mitt tema. Vi kommer ju lungt vara snyggast i stan...

1 kommentar:

fian sa...

kära anne vad du far runt! vad härligt! och så får ni ha bästa festen, röd-vita-temat låter oslagbart ju. puss puss puss puss