torsdag 3 maj 2007

Freaks & Geeks

Såg piloten idag och denna serie som jag brukar säga är världens bästa (flera av samma sak kan helt klart va världens bästa, bara tänk på låtar)var bättre än jag kunnat minnas.

1. Freaks & Geeks (nollar och nördar)
2. Den Goda Viljan
3. Only Fools and Horses
4. Rik Mayall och Adrin Edmonson(kan inte välja Young Ones, Bottom, The New Stateman)
5. Fame
6. Buffy the Vampire Slayer
7. Men Behaving Badly
8. Fawlty Towers (12 avsnitt så det är kanske lite uttjatat, men 'you invaded Poland' är kanske roligaste linen nånsinn)
9. Blackadder - The prince of wales
10. M*A*S*H

Special mention: Lilla huset på prärien för alla eftermiddagar och Prisoner Cell Block H för alla nätter.

Med tanke på Lisas inlägg tänkte jag att det behövdes ett lite intellektuellt uppsving. Vad ordnar det bättre än TV?

Denna listan slutar gälla så fort jag skickar detta inlägget annars vill jag lägga till och ändra. Framförallt vill jag redan fixa lite så kmedierna inte vinner så överlägset.

Love

3 kommentarer:

Andreas sa...

Spot the irony?

Anonym sa...

hahahahaha jag älskar dig

JOANNA sa...

nollar och nördar är verkligen den bästa av de bra! har den slutat eller kan man hitta den någonstans dessa dagar också?