tisdag 26 juni 2007

Bästa midsommaren

Egentligen vill jag bara skriva att midsommarhelgen var typ den lyckligaste i mitt liv. lätt som en plätt. allt var så fånigt jävla underbart och jag var så glad och hade så kul att det nästan gick överstyr, en oslagbar kombination av första semesterdagar, alkohol och olika bokstavskombinationer till sjukdomar. alltifrån att ta emot vän efter vän i bästa bökevik i fredags till att spela badminton med andreas på gräsmattan idag. och allt där emellan, fredag-lördag-söndag, med många highlighs och bara några få downs som såklart berodde på verklighet som pockade på lite uppmärksamhet ju mer måndagen närmade sig och så kan det ju vara men lika verkligt är det att jag ÄLSKAR ER. och att det alltid kommer vara kärlek att galenbugga i en unken lada, se dagen ljusna över viken, dj:a i en sommarstuga, lyfta en brygga på plats och mötas vid FRED i brunsparken så länge det är med ER.

måtte det vara för evigt inristat! jag hoppas på vittnesmål, om andra hade så roligt som jag, hoppas på bilder, filmer och nostalgi om tio år! Och ni älskade, tappra bloggare som saknades, om jag finge bestämma så bokar ni in er redan nu; midsommar 2008 i Bökevik, the more the merrier, vi kan inte vara ifrån varandra på detta sätt.

ses runtomkring, överallt, på nätet och i havet, på tåget, alla stigar. XX

ps. spänd av förväntan inför premiären av vinslövfilmen, kolla tobias blogg.

Inga kommentarer: