söndag 24 juni 2007

nu har man förflyttat sig 20 mil på kartan. finns i blekinge för behövande. det var coolt att kunna åka hela vägen hem idag, utan några fula stopp i kristianstad. På tåget till mor kom jag på en bra sommarsyssla; jag ska skriva ihop mitt CV. Så alla förslag och tips på hur man gör ett snyggt CV, hör av er! Under tiden ska jag försöka hitta mitt som jag gjorde för tre år sen, det hade varit guld det.
Idag är min sista sommarlovsdag, känns tungt. Men nu påbörjar jag en inkomst och det känns däremot himlans bra. Jag har saker som jag planerat vissa helger som jag har att längta till, morötter ska man ge sig själv. Det kommer bli Ronneby, Mörtan, sol&bad, besök från Lund, skärgården, loppisar. wunderbar

3 kommentarer:

Lisa sa...

mags, ska vi ses i veckan?! åtminstone i helgen!

Magda. sa...

det ska vi väl kunna ordna? jag vet att jag är garanterat ledig på torsdag

Anonym sa...

det är ju imorgon!!!1