torsdag 28 juni 2007

semesterdag 1

idag är det första semesterdagen. det är ju rätt härligt. nästan två veckor är jag ledig. det regnar och är kallt. pelargonen verkar hur som helst gilla läget.


jag har tänkt att jag ska hinna med så mycket idag, handla, tvätta fixa och dona inför roskilde.

jag har varit i växjö med mamma en stund och har tänkt på hur glad jag är att jag får bo på landet.

mamma var och fick sprutor för sin reumatism hos läkaren och jag vill bara att tiden ska stanna om det är enda sättet för att hon inte ska bli sämre. älskade lilla mamma.

jag har suttit med sommarkalasinbjudan och det är verkligen inget avancerat program jag använder, men jisses vilken tid det tagit och så kommer mejlen tillbaka och jag blir helt utmattad och tänker på att det säkert är många fina jag vill ska ha en inbjudan men som av någon anledning inte fått någon. åh jag vill så gärna ha er där allihopa! jag vet ju hur det är med jobb och vägsemestrar och annat. men önska får man ju göra.

puss

Inga kommentarer: