fredag 29 juni 2007

lite fel ibland

det här är en dag för iskaffe och brygghäng, inte bråka med datorn och jobba inomhus. det blir så fel ibland, ibland gör man så fel!

allt man vill göra, allt det här!
som att ha en hel sommar till havs, en hel sommar i bil i europa, en hel sommar i ronneby och bökevik, och en sommar på egen hand, hand i hand eller en sommar med pendlarkort på sj och vara på tusen ställen och aldrig sova, göteborg, tegnaby, umeå, pride, roskilde, malmö, arvika... och jag vill sova. sova, sova, en hel massa, lösa korsord och dricka iskaffe.

11 kommentarer:

Tobias sa...

vem är rodrigo? och vad skriver han? stor mystik!

Anonym sa...

Sannerligen.

Anne är inte du vår spanska röst i mörkret? Om det nu är spanska vi pratar om.

han har googlat och har blog,det är min version

Anonym sa...

det är portugisiska tror jag, kanske pratar han om tröjor men jag kan ju inte portugisiska så jag vet inte

Anonym sa...

"tja, hittade er blog genom google, tycker detta var intressant. när jag ändå är här vill jag tipsa om min blog och om ni vågar, det personlighetstest som finns där. ses!"

Tobias sa...

äsch. så tråkigt. tröjor hade varit mycket roligare. och hade man kunnat portugisiska hade man ju kunnat ta och göra det där personlighetstestet.

Tobias sa...

jag hittade inget personlighetstest. bara tröjor.

Anonym sa...

hur kunde lisa plötsligt portugisiska?

Anonym sa...

Lisa outwitted oss alla.

Tobias sa...

mitt tips, om än lite tråkigt, är att hon använde typ google translator. det gjorde jag.

det roliga tipset är att lisa räddade en portugisisk sjöman från att drunkna, och som tack översatte han åt henne.

världen skulle vara en bättre plats om det roliga tipset var det troliga.

Anonym sa...

hahaha joråsåatt... ni är det på spåret

sarathyra sa...

ja tror lätt på det roliga tipset! mer än det tråkiga iaf, det är lixom roligare!