torsdag 19 juli 2007

Peggy

vad att säga?
förutom att bloggen stannade av när allt det andra rullade på?
vi rullar många mil, jag och peggy. hon har hunnit se E6, väg 45 och 175 och Oslo. Fint går det, jag har lärt mig fylla på med olja, tusenlappar går åt till bensin men jag ju lägenhetslös och hyrlös och peggy behöver bensin för att värma om natten.
hej och hå, om jag ändå hade en kartbok. vilse har sin charm men svårt när jag vill åka för att hälsa på.

ses snart, i en röd volvo nära dig!

ps. Jag är i Göteborg just nu, väntar på att min älskling ska sluta jobbet så jag och peggy kan åka för att hämta henne! Längt längt längtar!!!!

5 kommentarer:

fian sa...

vågar man hoppas att du och peggy kommer förbi bramstorps gård där jag huserar tillsammans med hund, katter och grisar nu för tiden? ni är mer än fantastiskt välkomna och jag SAKNAR DIG SÅ MYCKET LISA!

fian sa...

och förresten; så himla skoj att du är ute på vägarna i en röd volvo vid namn peggy!

sarathyra sa...

passa dig bara för Gullan aka Randy. hon är en guldpil som drar fram genom sverige. för tillfället väldigt mycket i de västra delarna av värmland. men snart kommer hon ner till Lund. ja följer me.

Magda. sa...

hurra för lisa! hurra för PEGGY!

Anonym sa...

nu har jag och andreas och peggy varit hos fian i bramstorp. rekomenderas starkt till alla övriga. allt är bra där!