måndag 11 juni 2007

kom på kalas!

efter en synnerligen lyckad gruppresa till liseberg i helgen (när kommer bilderna!? när kommer bilderna?? tack anne för strålande värdskap, tack eva och bengt för släta bullar i halmstad, tack pärlan för komfortabel transport, tack solen för röda näsor, tack joanna för alk, tack för bajs och kärlek - man är ju ganska försigkommen) inbjudes härmed till nästa släktträff.

min morsa har gett klartecken - ni är välkomna till Bökevik a.k.a. paradiset på jorden, midsommaraftonen kl. 10.00. eller tidigare. eller senare. bara ni kommer.

love

2 kommentarer:

Anonym sa...

hurra hurra. jag vill komma.

va kan slå midsommar i bökevik. ja jag vet ju då rakt inte.

Anonym sa...

ville bara förtydliga att alla fina är välkomna och att jag inte kommer hinna rodda så mycket (t.ex. handla) eftersom jag förmodligen kommer till bökevik sent torsdag kväll, alltså får det bli något slags knytkalas. potatis och vin! filt på äng! hambo på logen! lysmaskar i diket! nattliga bad!