söndag 17 juni 2007

turist

här kommer en rapport från stockholm:
mia är här! kvällen började med kallt vitt vin på balkongen, och det var så gott, och det kändes att det var sommar. jag tog mitt första dopp några timmar tidigare. vid halv åtta åkte vi in till el mundo för klubb idyll och drack drinkar som heter 'maos lilla rosa' som är mörk rom, jordgubbar, lime och kaffebönor - mixed alltogether, sjukt gott. eftersom kvällen var ung så hann vi äta middag på matkultur, jag vet ingen bättre restaurang. sen drack vi öl och hängde på idyll tills de stängde, åkte med ett stort gäng vidare till teatron, alla från idyll fick gratis inträde, så sympatiskt. mia och jag båda två var helt lyriska över ljussättningen, de hade bl.a någon sinnessjukt snygg lasergrej och spelade en remix av 'put your hands up for detroit' i sådär 20-30 minuter tror jag, dansade mig svettig, kissade två gånger och off we went. tillbaka till söder och blev hittade av eva och ledda till en fest i en fotostudio där vi köpte varsitt ölglas med rödvin för 20 spänn. glad över att jag aldrig drack upp det. åt chips, dansade med knäppiseva <3 s när vi skulle hem var t-banan inte i form, det stod olyckshändelse, jag sa "åh nej nu är det någon som hoppat framför tåget", en lördagnatt, så förfärligt! jag ringde max för att berätta om ljuset på teatron, sen somnade vi båda två, vaknade av en händelse mycket lämpligt, precis i fittja!

idag: nya eskapader!

1 kommentar:

Anonym sa...

vadå knäppis eva??? oj nu fick jag mat på tangenterna...