söndag 17 juni 2007

rapport gbg

Jag är i göteborg och försöker roa mig på egen hand eftersom elsa befinner sig någonstans på västgötaslätten och inte kommer hem förräns ikväll. Jag har redan lyckats med att gå på två museeum mol allena, Röhska och konsthallen. Dessutom har jag i helgen sett scarface för första gången, det är ju en klassiker som enligt många bör ses, utöver det har jag inte gjort så mycket. Imorgon ska jag gå upp kvart i sex igen för att ta mig till jobbet och oj så tungt det är ibland att gå upp tidigt. Varför är det så skönt att sova? Nu tror jag att jag måste gå och handla för laga mat kan man alltid göra och känna sig nyttig. Pastasallad får det bli. Gott och enkelt.
P.S i kväll kommer frida hem också så det finns hopp om social sammvaro. Dessutom åker jag ju till ronneby redan på torsdag. LOVE

3 kommentarer:

sarathyra sa...

oh anne... här i värmland är det ännu mer ensamt vill ja lova. det enda som finns att roa sig me är en grabb på 19 bast-å honom HATAR jag. verkligen hatar... det är inte ofta ja får sådana känslor för folk, men denna gången är det illa! jag längtar efter dig! min enda ljuspunkt i tillvaron just nu är mina tankar kring hur vi höst kommer vandra esplanaden fram och tillbaka och stilla fundera över livets klurigheter. ja längtar!

fian sa...

men jag är ju oxå i göteborg anne!!

Anonym sa...

åh om man ändå vore i göteborg