tisdag 31 juli 2007

kallekrona

Här kommer en liten hälsning från Karlskrona, Blekinges lunga(?). Inte nog med att mitt jobb får mig att bli lagom asocial så har jag varit tvungen att stå till tjänst med Karlskronas sverigedemokrat no.1 mr Richard Jomshof. Visst, han är väl säkert en pappa som alla andra som vill shoppa loss på våran rea men ändå, varför var jag så illa tvungen att ta hand om honom twice? Jaja, värre saker sker på Lindex må ni tro. Folk tror att det enda vi gör är att stå och le och ta emot pengar, punkt. Men jag får pengar, det är bra och jag har vetskapen om att jag bara har 2.5 vecka kvar. Kommer ner till Lund gör jag också, någon som vill träffa mig? Jag kommer nu till helgen. och vad är det med alla som ska till Milano? ska ni alla lämna mig?! Åh vad jag längtar till en sammanstötning med er alla igen. Karlskrona luktar bajs.
yo!

1 kommentar:

fian sa...

åhmagdasnällasötakanduändåintekommapåsommarkalasitegnabypålördag??

saknardigskatt