måndag 20 augusti 2007

hey all you darlings out there

saknar er. hur går det för er? jag har sedan sist bland annat jobbat 8 dagar i sträck. helt vansinnigt slöseri med livet kan man tycka. men jag har även varit på 30-årskalas i lund och genomresa genom malmö på väg till bryllup i köpenhamn och även fått några reprimander för att jag inte hört av mig angående om att jag skulle besöka dessa städer. jag försöker vänja mig vid digitalkameran som nu ska följa mig åt. jag tänkte bjuda på en bild som jag tänker skulle kunna vara med på min egen topp-tio när det gäller misslyckade fototagningar, kanske skulle den även kunna platsa på någon mer lista över mest misslyckade bilder på brudpar.

1 kommentar:

happy sally sa...

FIAN! Jag hoppas ditt kalas och tillika din födelsedag var helt fantastisk. vackert foto. man blir inspirerad. det är en sån där bild som skildrar verkligheten typ. inte dom leende människorna som gör peace-tecknet som man ska fota, utan det som är bredvid. livet liksom.

fantastiskt.

kram kram kram och hoppas du mår bra så in i norden. jag är i ronneby och sover och kollar på film. en och annan blåbärs- och svampexkurision har det visst blivit också.

kram!
emma