tisdag 21 augusti 2007

kort rapport

peggy, lisa, andreas ar nu i pyrenéerna. har besokt huvudstader i ost, solat i kroatien, campat langs medelhavskusten med joanna och anne, klubbat i barcelona, kopt sprit i andorra och frysit for forsta gangen i en pool i bergen. ar nu forvirrad av tangentbordet och kollar min mail med hjartat i halsgropen. missar diverse brollop, fester och sammankomster i sverige, hoppas ni far det trevligt, vi ses vid skolstart!

langre rapporter kommer, saklart, vi har manga hundra foton och en bestseller pa gang.

karlek

1 kommentar:

happy sally sa...

ÅH JAG LÄNGTAR EFTER ER!!! jag var i malmö i säkert två dagar sammanlagt. på la malmoe festival. och ni var inte där. skitkonstigt. men jag åt falafel med både halloumi och fetaost ändå.

hoppas ni har det helt fantastiskt på er resa. jag har åkt hem till ronneby på rekreation. blir nog här en vecka till i alla fall. jobbar mcket lågintensivt lite i smyg på den här rekreationsresan/semestern. har det bra. jättebra.

fan.

jag saknar er.

JAG SAKNAR ER!

emma