måndag 24 september 2007

skånehösten

för bara några timmar sen satt jag med eva vid stranden vid hornstull och gillade solen, hundarna, stockholm. det är fint där, mer sol än hela svenska sommaren. vi åt på copacabana, hann med en liten tur till fantastiska queerfeministiska hallongrottan men köpte inga böcker för böcker är dyrt. däremot en sån här liten pin som jag ska ge till nästa person som gör mig glad



nu är stockholm ett avslutat kapitel, nu är det skåne för hela slanten. och daniels födelsedag idag och plugga och hänga och älska och ilska och betala räkningar i tid och kanske få lust att göra saker och ting igen. kanske få lust att vilja lära känna människor och sånt där.

5 kommentarer:

Lisa sa...

ps. jag undrar om bloggen är död.

sarathyra sa...

ja läser, ingen skriver

Anonym sa...

SARA LÄSER FAKTISKT. hallå kom igen gänget ni får ju faktiskt skärpa er lite.

JOANNA sa...

jag läser också! samma om och om igen!

Anonym sa...

oj är det verkligen roligt joanna?