onsdag 10 oktober 2007

åh nej

åh nej
jag kan inte gå på miss li ikväll på smålands
det hade jag velat
men jag måste plugga
och kissa i dunkar
mycket olämpigt att göra på smålands ikväll, jag skulle nog bli stoppad direkt av vakterna om jag kom med kiss i dunkar.

hoppas ni får trevligt!

ps.
igår kväll när ruset hade lagt sig så kom en obehagskänsla smygande. den retade mig och pekade på irrationaliteten i min dyrkan, den sa mig att jag, i en annan tid, i ett annat sammanhang, lika gärna hade kunnat vara ett jehovas vittne!

3 kommentarer:

happy sally sa...

åhhhhhhh MISS LI! förlåt. salt i såren. men MISS LI!!! förstår dilemmat. men fatta vilken stark person du blir, hur jäkla mycket självbehärskning du har som lyckas välja plugget. det är guldstjärna och hatten av. sjukt bra! dina lärare skulle vara stolta.

Lisa sa...

jävla emma

sarathyra sa...

ja va där. fint var det. synd att ni alla missade... ;)