tisdag 2 oktober 2007

laserdome + öl + skräckfilm

jag hade så väldigt roligt igår. och så blev jag ju helt full också och så älskade jag alla runt omkring mig så väldigt mycket! jag gör nog jämt det men jag kanske inte kärlekssmsar fullt lika mycket en vanlig måndag. det var svinroligt med laserdome fast mitt lag förlorade så jävla stort. det här var ju egentligen bara övning, det kommer fler battle. någon kom efter många öl med idén skräckfilm så jag, andreas, mia, elin och cajsa gick hem till andreas och hade efterfest och jag hängde ensam i köket när jag blev så uppjagad så jag inte kunde leva knappt för det var så mycket överraskningar på tv:n. det är svårt med överraskningar, typ som människor som hoppar fram bakom en tunna i ett mörkt rum och skjuter en med lasergevär.

nu är det en sk. tentaperiod så nu ska jag inte dricka öl utan plugga en vecka. ses på andrea sidan!

ps. tänkte jag förresten skulle passa på att presentera en ny länk i listan; emmas blogg

1 kommentar:

sarathyra sa...

ja det var fantastiskt roligt igår. ser verkligen fram emot alla bilder, intervjuer å happenings som kommer presenteras på laserdomebloggen i fortsättningen.
detta är bara början...