tisdag 2 oktober 2007

klumpedunslisa!

aah, jag är så jävla trött på mig själv, på mitt kroppsliga jag som är så nedrans klumpigt! jag bara går in i saker HELA TIDEN. bara dunk, bonk, krasch dagarna i ända. nu rev jag upp ett sår när jag flängde in knäet i badrumsskåpet. häromveckan gick jag in i en fönsterruta och däremellan går jag så gott som dagligen in i dörrposter med axlarna. och spiller gör jag, hela tiden! på melanies fest välte jag ut fyra glas, först tre på en gång och sen ett fjärde när jag torkade på golvet. och tar sönder saker! och snubblar! igår sprang jag säkert in i tusen personer.

jag behöver testa både min syn och min motorik och förmodligen revidera min kroppsuppfattning

jag har som sagt tentaperiod! så jag kommer skriva en massa i bloggen nu!

1 kommentar:

happy sally sa...

det här är ju bra lisa. egentligen bortsett från att det gör ont ibland är det bra. folk kommer ihåg dig. du möter mycket folk i och med att du springer in i dom på stan osv. ganska socialt handikapp, om man nu kan kalla det handikapp. småsår och sånt ger ju en cool image på nått vis också. betyder att du är en aktiv person. och så ger det folk nått att snacka om, så det är ju lite av ett teambuilder-drag. snälla säg att du intensifierar det under våra konsultkryssningar, du kan få provision! puss och ryggdunk, tror på dig och tenta. ser fram emot bloggen.