torsdag 15 november 2007

30-timmarstentan

BARA LÄNGTAR TILLS ATT DET SKA GÅ ÖVER
imorgon kl 15.00
hell yeah
då blir det helg på riktigt, såndär utmattninghelg när man somnar och sover tills det är måndag och man har introduktion på psykologidelkursen
nästan

vill i alla fall, mest sova.
men vill också, och är väldigt glad över, att jag ska få besök av några väldigt fina exemplar släktningar imorgon, de coolaste tjejerna, och de ska bo på min soffa och jag hänga med dem på lördagen. och på lördagkväll SKULLE JAG HA GÅTT PÅ SITTNING PÅ LUNDS NATION MED MIN KLASS OM DET INTE VORE FÖR DE JÄVLA IDIOTERNA I KURATORSKOLLEGIET.

trevlig helg, spark i baken till mig, bara 16 h to go nu. slutligen lite hejarramsor:

heja mig, heja mig

heja lisa du är bäst skriver bättre än en häst

Inga kommentarer: