lördag 10 november 2007

jag blir så trött

ja, jag blir så trött. Fick oväntat besök av krischans Q och blekingska. Nu är det slut, i alla fall tills vidare, för smålands medlemmar att gå på andra nationer om de inte inte handlar sig ett gästleg. Jag känner till reglerna och jag förstår att det är känsligt och både sofia och jag gissade att läget var som det var redan efter i tisdags. samtal har ringts till mig under gårdagen men mäkta förvånade röster och frågande vad som försiggår. DET ÄR FÖR FAN GRATIS FÖR SAMTLIGA NATIONER ATT VÄLJA TILL SMÅLANDS men, ja det kommer ett men i det hela , såklart. det kostar dem 3500 att ta bort det igen, varpå de inväntar lite. PÅ VADÅ UNDRAR JAG?! och vi har ifrågasatt det också och undrar om inte de fattar vad de hållerpå med?. Åh, det är lördag morgon och jag tjatar och är förvirrad i huvudet och kommer säkert vara det ett tag framöver. jag är redo för arga medlemmar att ringa, jag hade också varit arg, helst då man vet hur lätt det är för dem att fixa det hela.
ja, som sagt det är helg, alla ni här är typ och klappar en båt i nån hamn... jag ska försöka ha helg med att gå och äta mig en ordentlig frukost med två av Pers kompisar. Det kommer bli fint tror jag. sen ska jag dricka massa massa och dansa på vår egna nation, där ALLA är välkomna

Inga kommentarer: