tisdag 4 december 2007

cool tjej

jag har tittat på robynvideos på youtube, nya videos med anledning av uk-release av "robyn"-skivan. allt är bra, sjukt bra och coolt hela tiden och robyn är den bästa artist som finns, jag kan då inte komma på någon bättre. och cool. och snygg. och rolig och härlig. och bra. ibland så pratar vi om hållbarhet, vad som håller i sig och jag har kanskekanske med anna järvinen på min lista och lite popband men fan alltså ROBYN! från att jag hade robynfrisyr (det hette så, en sån där kort uppklippt blond page) och silverjacka i femman tills nu när jag vill att vi ska gå ut och dansa och sprita jag och robyn, och prata om saker som man behöver prata om såsom självförverkligande och coolhet, och bara ha det gött. jag kan fortfarande alla texter från hennes första skiva. robyn for life, heja robyn!

Inga kommentarer: